je letos potekal pod geslom povezovanje skupnosti in kultur. Na matični šoli in vseh podružničnih šolah smo izvajali veliko že ustaljenih dejavnosti za spodbujanje branja.
V tednu otroka so člani šolske skupnosti začeli z medgeneracijskim branjem mlajšim učencem, ki so ga nadaljevale devetošolke Nika, Katja, Maja, Teja in Meta. Knjigo Bela Kava in Posipanec so v nadaljevanju brale šestošolkam, tako kot so to delo njim pred tremi leti prebirale devetošolke. Vsi učenci podružničnih šol so razvoj branja lahko spoznavali s knjigami v potujočem bralnem kovčku. V njem so bile igroknjige, kartonke, knjige z velikimi tiskanimi črkami in piktogrami, slikanice … in “čisto prave knjige”. Spoznali so tudi e-knjigo Murenček in mravljice na tabličnem računalniku in jo malce drugače polistali.
Bibliotekarka iz splošne knjižnice, ga. Alenka Mahajnc, je učencem 3. razreda predstavila akcijo “Moja knjižnica”. Učenci 8. razreda pa so v knjižnici preživeli malce drugačno uro fizike. Spoznali so kako se lahko samostojno učijo z uporabo priročnikov za učenje fizike.
Učenci 5. razreda so obiskali potujočo knjižnico. V mesecu novembru bodo v šolski knjižnici razstavili Razredno knjigo 5. b razreda, ki je ob tem obisku nastala in ex-librise 5. a razreda. Knjižna razstava na temo “Šolstvo in šolski sistem”, ki jih v branje priporoča šolska skupnost bo na ogled še do sredine novembra.
Pestro oktobrsko dogajanje bo zaključila izmenjava knjižnih kazalk, ki jih šestošolci izdelujejo pri pouku tehnike. Nanje nestrpno čakajo učenci Osnovne šole Orehek v Kranju.
Zapisala Martina Kozorog Kenda