Pri delu z nadarjenimi učenci sledimo konceptu Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli. Osnovni cilj koncepta je doseči višjo kakovost vzgojno-izobraževalnega dela in slediti temeljnim načelom za delo z nadarjenimi učenci.
Program dela z nadarjenimi učenci
V I. triadi poteka delo z nadarjenimi učenci predvsem v okviru matičnega razreda v oblikah notranje diferenciacije pouka, obiskovanje dodatnega pouka, priprave na udeležbo na tekmovanjih ter usmerjanje v interesne dejavnosti v okviru šole in zunanjih ponudnikov.
V II. in III. triadi se delo razširi tudi na nekatere druge oblike dela, ki se večinoma izvajajo v okviru fleksibilne in delne zunanje diferenciacije, v okviru dni dejavnosti, pri dodatnem pouku in pripravi na tekmovanje, v okviru izbirnih predmetov, pri izvajanju interesnih dejavnosti ipd.
V letošnjem šolskem letu so strokovni delavci pripravili nabor dejavnosti za nadarjene učence (nekatere od njih so ponujene tudi ostalim zainteresiranim učencem), ki so razdeljeni v naslednje sklope:
- jeziki,
- matematika,
- naravoslovno področje,
- družboslovno področje,
- področje umetnosti – glasbene in likovne,
- šport,
- področje računalništva in
- druga področja.
Ponujene dejavnosti so zbrane v brošuri.
Anja Kragelj,
koordinatorica za delo z nadarjenimi učenci