Skoči na glavno vsebino

Vprašanja in odgovori

1. Po kakšnem ključu se učence deli v skupine in kdo jih deli v skupine? Ali je način pridobivanja znanja, količina obravnavane snovi in posledično osvojitev znanja enaka pri vseh treh skupinah? V kolikor so učenci razdeljeni splošno (ne po principu “dobri” in ostali) je verjetno tudi ocenjevanje enotno, testi isti in kriterij enak v vseh treh skupinah?

Odgovor: Učenci so pri matematiki, slovenščini in angleščini razdeljeni v tri učne skupine.  Na podlagi izkušenj smo jih  sestavile vse učiteljice, ki učimo te tri predmete. Skupine so pri vseh treh predmetih enake, število učencev v skupinah pa je manjše, kar omogoča učitelju boljši vpogled v znanje posameznega učenca.  V eni od skupin so učenci, ki malenkost izstopajo po znanju, ostali dve skupini pa sta približno enakovredni. V vseh skupinah so učenci deležni enake razlage, učitelji pa zasledujemo iste cilje in standarde znanja, ki so predpisani z učnim načrtom. Vsi učenci imajo glede ocen enake možnosti, testi so za vse enaki. V skupinah delno prilagajamo le naloge, ki jih učenci rešujejo za utrjevanje snovi. (učiteljice matematike, angleščine in slovenščine)

 

Dostopnost