Skoči na glavno vsebino

Šolski vrtovi so lahko koristen in učinkovit način uporabe šolskega dvorišča in zanimiva učilnica. Z njimi lahko povežemo učence z naravo, ki je glavni vir njihove prehrane, jih naučimo osnov vrtnarjenja in spretnosti ter znanja.

Na OŠ Dušana Muniha Most na Soči od leta 2018 skrbimo za zeliščni vrtiček, ki so ga učenci postavili sami, v okviru Merkurjevega projekta Za lepšo šolo. Ima poseben simbolični pomen, ki smo si ga takrat zamislili.

Sestavljen je iz dveh pokončnih cevi, ki ponazarjajo tri reke našega šolskega okoliša. Najvišji in najtanjši reko Bačo in je tudi oblepljen s kamni iz te reke. Bača se zliva v Idrijco, zato spodnji krog predstavlja reko Idrijco, zunanjost je prekrita s kamni iz te reke. Nato se Idrijca zlije v Sočo, na tleh okrog vrtička so kamni iz reke Soče.

Uporabni pomen pa je trenutno pomembnejši, saj na vrtičku gojimo zelišča, ki jih uporabljamo pri predmetu Rastline in človek za pripravo čajev, pri pouku gospodinjstva, kadar kuhamo in se sploh učimo o zeliščih.

Sodelujemo tudi v projektu EKO šole kot Šolska vrtilnica. V mesecu marcu smo prejeli paket s semeni, ob koncu šolskega leta vnesli poročilo v EKO Portal in … bili nagrajeni.

Za nagrado smo dobili semena, gnojilo in semena trave, da lahko obnovimo šolski vrtiček in okolico.

Zapisala Agnes Kozorog, mentorica dejavnosti

Dostopnost